Obiektywy do bezlusterkowców: tele i supertele (Venus Optics, TTartisan)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 52
- Do matryc: APS-C
TTArtisan 50mm F1.2 oferuje standardową ogniskową i światło siłę f/1.2, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, 10-listkową przysłona i ergonomiczną budową, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 52
- Do matryc: APS-C
TTArtisan 50mm F1.2 oferuje standardową ogniskową i światło siłę f/1.2, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, 10-listkową przysłona i ergonomiczną budową, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 52
- Do matryc: Micro 4/3
TTArtisan 50mm F1.2 oferuje standardową ogniskową i światło siłę f/1.2, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, 10-listkową przysłona i ergonomiczną budową, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 52
- Do matryc: APS-C
TTArtisan 50mm F1.2 oferuje standardową ogniskową i światło siłę f/1.2, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, 10-listkową przysłona i ergonomiczną budową, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.
Teleobiektyw o ogniskowej 500 mm i światłosile f/6.3, który doskonale sprawdzi się w trakcie fotografowania dzikich zwierząt, zawodów sportowych, samolotów itp. Wykorzystuje duży element ze szkła o bardzo niskiej dyspersji, który zapewnia świetną jakość obrazu. Wbudowane mocowanie statywowe ułatwia użytkowanie obiektywu.
Teleobiektyw o ogniskowej 500 mm i światłosile f/6.3, który doskonale sprawdzi się w trakcie fotografowania dzikich zwierząt, zawodów sportowych, samolotów itp. Wykorzystuje duży element ze szkła o bardzo niskiej dyspersji, który zapewnia świetną jakość obrazu. Wbudowane mocowanie statywowe ułatwia użytkowanie obiektywu.
Klasyczna portretówka oferująca światłosiłę f/1.25 i ręczne ustawianie ostrości. Może współpracować z aparatami pełnoklatkowymi i APS-C - dla tych drugich daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 144 mm dla formatu małoobrazkowego.
Klasyczna portretówka oferująca światłosiłę f/1.25 i ręczne ustawianie ostrości. Może współpracować z aparatami pełnoklatkowymi i APS-C - dla tych drugich daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 144 mm dla formatu małoobrazkowego.
Klasyczna portretówka oferująca światłosiłę f/1.25 i ręczne ustawianie ostrości. Może współpracować z aparatami pełnoklatkowymi i APS-C - dla tych drugich daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 144 mm dla formatu małoobrazkowego.
Apochromatyczny makro obiektyw o powiększeniu 2:1 z minimalnym dystansem ogniskowania 20,5 cm i wewnętrznym ogniskowaniem. Posiada 3 szkła o bardzo niskiej dyspersji i cechuje się znakomitą korektą aberracji chromatycznych. 13-listkowa przysłona zapewnia naturalny i piękny efekt bokeh.
Promocja
Obiektyw Venus Optics Laowa 90 mm f/2.8 Ultra Macro APO Nikon Z - Zapytaj o specjalny rabat!
Apochromatyczny makro obiektyw o powiększeniu 2:1 z minimalnym dystansem ogniskowania 20,5 cm i wewnętrznym ogniskowaniem. Posiada 3 szkła o bardzo niskiej dyspersji i cechuje się znakomitą korektą aberracji chromatycznych. 13-listkowa przysłona zapewnia naturalny i piękny efekt bokeh.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.